Cinta itu..
Boleh diumpamakan bagai makan sambal belacan..
Walau pedas..hingga mengalir air mata..
Masih mau dimakan jua..

AKU SANGAT SUKA MAKAN SAMBAL BELACAN!!

Wednesday, June 8, 2011

~~Takde jiwa

mmg bukan jiwa aku la wei wat blog.. 

antara sebab2nya;
  1. Setiapkan nak log in , mesti lupa paswed lagik menyedihkan lupa register pakai email yang mane ~~
  2. Bila dah berjaya Log in , pegi kat new post ..bila nak mula menaip je dapat 1 perenggan mesti aku backspace balik..silap silap aku abadikan dalam draft folder je ~~
  3. Macam mane aku nak update blog klu aku adalah seorg pelupa sbb masa kecik kecik mmg aku purposely tangkap semut pastu aku ngapp...sedap wei semut tu ade perisa blueberry 
  4. Tak ade masa lapang.. sbb semua masa lapang aku tu telah aku gunakan kepada benda yang lebih berpaedah tido lagi best wei betol aku tak tipu!!
  5. korang kene paham idea @ ilham tu bukan boleh paksa paksa datangnya, nak menaip pon kene ade mood taw.. mood aku berangan je bile nak taip beterabur benda yang berangan tu..bak kate omputih gone with the wind
  6. last but not least aku ade penyakit sebenarnya iaitu  penyakit M
sekian, terima kaseh... 

P/S : 
- dot.. nanti aku try post entry lagik erkkk
- cat tahniah disebabkan anda pengikut setia yang ke2..sila claim i pad 2 pada cdot




1 comments:

SHIDA said...

content camni sampai 15x backspace..huwaa...aku sepuk gak budak ni :((
mane kisah pakistan ko =))

Post a Comment